Hoe leren we jongeren weer van reclame houden? (3)


Benjamin Marchal & Faustin Claverie TBWA\Paris
Ter gelegenheid van de 65e editie van Cannes Lions hebben PUB, het Franse CB News en de studenten journalistiek en communicatie van Mediaschool de hele week lang gesprekken met mensen van wie we mogen verwachten dat ze een zinnig antwoord geven op de vraag hoe we jongeren weer van reclame kunnen doen houden. Vandaag zijn dat Benjamin Marchal & Faustin Claverie, dcreative directors bij TBWA\Paris. Alweer een uitstekend excuus om uw Frans bij te spijkeren!
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]