Jung von Matt (JvM) en zijn strategische partner voor Roemenië GMP hebben de slogan 'Taste the feeling' van Coca-Cola in het Roemeens vertaald: GMP/Jung von Matt presenteert The InstaCans. Daarmee vertaalt het de globale campagne. Via Instagram, worden creatieven uitgedaagd om Roemenen hun gevoelens te delen onder de hashtag #TasteTheFeeling. Foto's zijn volgens de initiatiefnemers namelijk de natuurlijkste wijze om dat te doen. Een jury koos de meest authentieke foto's om de koelkasten in Roemenië 'op maat te snijden'.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]