Jung von Matt (JvM) en zijn strategische partner voor Roemenië GMP hebben de slogan 'Taste the feeling' van Coca-Cola in het Roemeens vertaald: GMP/Jung von Matt presenteert The InstaCans. Daarmee vertaalt het de globale campagne. Via Instagram, worden creatieven uitgedaagd om Roemenen hun gevoelens te delen onder de hashtag #TasteTheFeeling. Foto's zijn volgens de initiatiefnemers namelijk de natuurlijkste wijze om dat te doen. Een jury koos de meest authentieke foto's om de koelkasten in Roemenië 'op maat te snijden'.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]