Hoe zeg je Coca-Cola in het Roemeens?

Jung von Matt (JvM) en zijn strategische partner voor Roemenië GMP hebben de slogan 'Taste the feeling' van Coca-Cola in het Roemeens vertaald: GMP/Jung von Matt presenteert The InstaCans. Daarmee vertaalt het de globale campagne. Via Instagram, worden creatieven uitgedaagd om Roemenen hun gevoelens te delen onder de hashtag #TasteTheFeeling. Foto's zijn volgens de initiatiefnemers namelijk de natuurlijkste wijze om dat te doen. Een jury koos de meest authentieke foto's om de koelkasten in Roemenië 'op maat te snijden'.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


