Grafisch bureau Hoet&Hoet heeft het nieuwe logo ontworpen van het Verbond van Belgische Ondernemingen (VBO). Het logo maakt deel uit van de nieuwe visie van het verbond, die gedelegeerd bestuurder Pieter Timmermans op 13 februari voorstelde in de Brusselse Bozar ter gelegenheid van 125 jaar VBO. Ook Bart De Smet, CEO van Ageas, was erbij. Hij volgt Bernard Gillio op als voorzitter.
Het nieuwe discours van het VBO legt de focus op de rol van bedrijven in onze maatschappij. “Het is aan het VBO om bedrijven te helpen hun concurrentiekracht te vrijwaren en ondernemers te steunen in hun ambitie om een duurzame, ethische en gedeelde welvaart te realiseren. Ondernemingen zijn immers solution providers,” zei Pieter Timmermans daarover. In zijn speech gaf hij aan dat “ondernemingen de samenleving vooruit doen gaan”. Net daarom zal het VBO het komende decennium focussen op drie essentiële elementen die een impact hebben op de kern van elke onderneming: community building, een maatschappelijk relevante actor zijn en ‘advocacy’ in plaats van lobby.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]