Hoet&Hoet geeft nieuw VBO vorm

Grafisch bureau Hoet&Hoet heeft het nieuwe logo ontworpen van het Verbond van Belgische Ondernemingen (VBO). Het logo maakt deel uit van de nieuwe visie van het verbond, die gedelegeerd bestuurder Pieter Timmermans op 13 februari voorstelde in de Brusselse Bozar ter gelegenheid van 125 jaar VBO. Ook Bart De Smet, CEO van Ageas, was erbij. Hij volgt Bernard Gillio op als voorzitter.
Het nieuwe discours van het VBO legt de focus op de rol van bedrijven in onze maatschappij. “Het is aan het VBO om bedrijven te helpen hun concurrentiekracht te vrijwaren en ondernemers te steunen in hun ambitie om een duurzame, ethische en gedeelde welvaart te realiseren. Ondernemingen zijn immers solution providers,” zei Pieter Timmermans daarover. In zijn speech gaf hij aan dat “ondernemingen de samenleving vooruit doen gaan”. Net daarom zal het VBO het komende decennium focussen op drie essentiële elementen die een impact hebben op de kern van elke onderneming: community building, een maatschappelijk relevante actor zijn en ‘advocacy’ in plaats van lobby.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]