Niks. June Switch zorgt er immers voor dat je constant het laagste energietarief betaalt. Het algoritme schuimt non-stop de markt af op zoek naar lagere prijzen en schakelt je zonder papierwerk over naar een goedkopere leverancier. Als je klant wordt tenminste. Dat is alvast de boodschap - en het doel - van de campagne die De Vloer deze week lanceerde, in samenwerking met iO voor het digitale luik. “Laat me gerust een open deur intrappen door te zeggen dat June Switch een nogal relevant product is in deze tijd van instabiele energieprijzen. Voor 59euro/jaar ben je bijna zeker dat je niet meer te veel betaalt voor energie. Ik ben dan ook meteen zelf klant geworden na onze eerste meeting. Deels uit klantenpoeperij uiteraard, maar vooral uit eigenbelang. Ondertussen hebben we ook al minstens evenveel tijd gestopt in mond-tot-mondreclame als in deze campagne," zegt Geert Verdonck, cerative director bij De Vloer.
Vincent De Dobbeleer, CEO June Energy: “Wij zijn June ooit gestart met het idee dat niemand van onze vrienden en familie te veel zou mogen betalen voor energie. En dat idee passen we toe voor al onze klanten. Met June Switch worden onze klanten automatisch gewisseld tussen energieleveranciers wanneer ze kunnen besparen, maar June geeft ook gericht advies qua energie-investeringen voor hun woning.”
June ging deze zomer nog een partnership aan met Telenet en is ook terug te vinden in de KBC-app.

https://www.june.energy/hoeveel-betaal-jij-te-veel-voor-je-energie
https://press.telenet.be/telenet-stapt-in-digitaal-energieplatform-june-energy

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








