HOP! Air France lokt jongeren naar huis

Crea / News

Run To Mum

Om de kortingskaart voor jongeren (12 - 24j) van luchtvaartmaatschappij HOP! Air France te promoten, bedacht Gaulois Agency in samenwerking met Adidas en winkel Citadium de campagne « Run to Mum ». Het idee achter de reclamespot is simpel: wanneer jongeren na de feesten terug hun volwassen leven moeten oppikken, kunnen ouders de kortingskaart van HOP! Air France inschakelen om hen terug naar huis te lokken… Met behulp van het perfecte geschenk weliswaar: een schoendoos met daarin één Adidas sneaker. De andere moeten ze maar thuis komen oppikken met hun HOP! Air France kortingskaart.

Credits:
Agency: Les Gaulois
Chief Creative Officer: Xavier Beauregard
Creative Directors: Hadi Hassan-Helou - Jérôme Gonfond
Art Director: Paul Garnier
Copy Writer: Julie Moreno
TV prod: Sarah Bouadjera
Production: Allso
Director: Julian Nodolwsky
Producer: Franck Annese
Sound: HRCLS (Hercules)