Hotel Bonka en Kringwinkel etaleren Kringfans met Kring Core

4schools / Crea / News

In een wereld vol fast fashion en chillidure designerkleding is het als milieubewuste, budgetgelimiteerde jongere niet zo simpel om een fashion statement te maken en je persoonlijkheid te etaleren. Tenzij je Kringshopper bent. Want in de Kringwinkel vind je letterlijk alles. Van space-ballerina-hoeden tot Mexicaanse waterschoenen. All-you-can-wear. En met evenveel karakter als jij. Is het vintage? Is het rock? Is het disco? Het is Kring Core! En je doet er vooral zelf mee wat je wil.

Kring Core galore 

De term 'core' verwijst naar diverse esthetische stijlen die op platforms zoals TikTok populair zijn. Deze stijlen dienen als visuele representaties van persoonlijke identiteit en waarden.

Door haar maatschappelijke relevantie te combineren met de wens van jongeren om zich authentiek uit te drukken, biedt Kringwinkel een platform waar duurzaamheid en persoonlijke identiteit huppelend hand in hand gaan. En in stijl.

Kringshoppers rocken naadloos élke oma-rok door hun persoonlijkheid unapologetic te etaleren en alle moderegels aan hun shiny rode cowboyboots te vegen. En al die inspirerende Kring Core fanaten die de seventies tijdloos en grijze maatpakken werkloos maken, die verdienen eindelijk een etalage. Dat is exact wat ze kregen in deze campagne.

“Kring Core kan eigenlijk alles zijn. Jezelf zijn met alles wat je vindt in de Kringwinkel. Daar kan in mijn geval al eens een plastic kreeft als handtas bijzitten,” zegt Eva De Jonckheere.

Wie het plateauschoentje past …

We vroegen hardcore Kringfans hun favoriete Kring Core outfit te delen. Daaruit kozen we vijf sparkling Kring Core personalities die op 5 mei letterlijk in de etalage stonden te blinken voor een exclusieve styling en streetstyle shoot met Farah El Bastani & Kawtar Ouh. -Ouh yeah baby!

 "Kring Core is stijl met een missie. Want stijl is pas echt krachtig als je durft jezelf te zijn, jouw identiteit durft tonen en jouw verhaal durft te vertellen. Inclusief, circulair en authentiek. Dat is iets wat wij bij Kringwinkel elke dag voor gaan! Dat we deze campagne ook nog eens samen met twee powerladies, topstyliste Farah en fototalent Kawtar kunnen doen, maakt het volledig af," zegt Linde Brewaeys.

 “In de Kringwinkel vind je gewoon altijd dingen die niemand anders heeft. Da’s een unieke uiting van je identiteit. En het is betaalbaar. Dus inclusief. We hebben ons samen geëngageerd om dit project met Kringwinkel te doen, omdat wij allebei inclusie heel belangrijk vinden in ons werk,” klinkt het bij Farah El Bastani.

De tien street modellen stonden ook écht in de etalage van Kringwinkel Stroom in het hart van Aalst die voor de gelegenheid was omgevormd tot een reuzegroot pashokje.

Ze kwamen, ze pasten, ze slayden.

Op 13 juni kan je alle beelden in een expo zien in de Kringwinkel Oostende (Torhoutsesteenweg 29/33-35, 8400). Vanaf die dag is dan ook iedereen die in full Kring Core style uit het pashokje komt, deel van de expo.

CREDITS

Client: HERW!N - Kringwinkel 

Agency: Hotel Bonka

Contact Client: Linde Brewaeys, Karen Roose 

 

Client Service Director: Julie Proesmans

Account Manager: Raisa Vanvoorden 

Account Executive: Jaron Verscheure, Liesbeth Bijvoet, Nona Hidegh

Strategic Director: Hamza Ouamari

Creative Director: Bout Holtof

Creative: Eva De Jonckheere

Design: Ignace Van Eyken, Bobbi Van Eycken

 

Producer: Romina Philippus

Executive producer: Lieke Lens, Ines Peeters

Videograaf & Monteur: Sedrik Oliha 

Sound & SFX: Sedrik Oliha 

Fotograaf: Kawtar Ouh

Set-dresser: Sanae Khamlichi

Styling: Farah El Bastani

Styling assistent: Rania Sitane

MUA(H): Maria Ovejero

MUA(H) assistent: Maria Visser