Huawei en Doner zetten ondernemers centraal

Crea / News

IAWID-NL1Naar aanleiding van de wereldwijde voorstelling van zijn nieuwste toestel, de Huawei Mate 10 Pro, lanceert Huawei de Pan-Europese campagne “I Am What I Do”. In deze campagne, van de hand van bureau Doner, staan ondernemers centraal die de wereld waarin we leven vormgeven dankzij de technologieën en ondersteuning die Huawei hen in het dagelijkse leven biedt, in het bijzonder dankzij de kunstmagie intelligentie van de Huawei Mate 10 Pro. Dit is de eerste campagne die zich focust op wat mensen drijft, niet op financieel vlak, maar vooral op het vlak van technologie, en hoe die drijfveer hen helpt om hun dromen waar te maken.IAWID-NL2

« Als merk streven wij altijd naar manieren om relevant te zijn en te blijven voor onze Europese consumenten. We moeten laten zien dat we de dromen en wensen van ons publiek begrijpen, » zegt Andrew Garrihy, chief marketing officer van Huawei West Europa. « Deze campagne zet de ondernemers van morgen in de bloemetjes, en laat zien hoe de kracht van kunstmatige intelligentie hen helpt om méér te bereiken en méér te doen. »IAWID-NL4

Samantha Payne, een van de zeven ondernemers die centraal staan in de campagne, is medeoprichter van Open Bionics, een start-up die goedkope, comfortabele en betaalbare bionische handen ontwikkelt voor mensen die een amputatie ondergingen of die geboren werden zonder handen. In de campagnevideo legt ze uit hoe technologie voor haar belangrijk is om Open Bionics bekender te maken, om in contact te treden met mogelijke financierders en vooral om personen die een amputatie ondergingen beter kunnen te helpen.

Vanaf deze week is de campagne te zien op televisie en in print media in zeven Europese landen, waaronder België, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, Nederland en Zwitserland. In België is de Huawei Mate 10 Pro vanaf eind november beschikbaar.

https://www.youtube.com/watch?v=dHML4_DTRsE&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=RBceR_l-RX8&feature=youtu.be