Na meer dan 23 jaar bij Rossel is Hugues Coorens sinds februari head of business development van Choup’s. Choup’s is een kmo gespecialiseerd in roadshowoplossingen en standenbouw (in mobiele 3D). Zijn komst kadert in de ambitie van het bedrijf om zijn positie als Belgisch leider in zijn domein te versterken.
“Mijn eerste ontmoeting met de mensen van Choup’s duurde meer dan vier uur,” vertelt Coorens. “We hebben gemeenschappelijke interesses, delen dezelfde strategische visie… Bovendien krijg ik er de schattigste collega ooit bij: Lilly, de hond in het logo van Choup’s.”
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]