Na een aanbesteding van APAQ-W, die werd gewonnen door Hungry Minds, ontwikkelde het bureau uit Namen een campagne om Waalse boter te promoten. Het programma omvat point-of-sale en DOOH posters, content voor sociale netwerken, sponsoring van het RTBF-kookprogramma "Les Étoiles du Chocolat", uitgezonden aan het eind van het jaar, een dubbele pagina spread in Elle à Table magazine en, last but not least, twee 20" TV spots. Een omvangrijk mediaplan, bedoeld om het werk van de lokale producenten onder de aandacht te brengen, enkele weken voor de beslissende kerstperiode.
Voor deze campagne koos Hungry Minds voor een onconventionele maar oprechte toon. De campagne toont een heavy metal fan en een sportvrouw die, eenmaal in hun keuken, hun hart leggen in het bereiden van heerlijke creaties die hun gasten en geliefden zullen plezieren.
Het beeldmateriaal werd gefotografeerd en geretoucheerd door Antoine Melis. Ze werden ook licht geanimeerd om de digitale displays van JCDecaux tot leven te brengen. De TV-spot werd geproduceerd onder toezicht van Laurent Bousse.
Credits :
Client : Apaq-w
Philippe Soetens
Agence : Hungry Minds
Creative Director : Geoffrey Hanot & Jérémy Paul
Account : Stéphane Henry
Photographer : Antoine Melis
Video Director : Laurent Bousse
Video Production : Disturb Studio
Sound Production : La Vita Studios
Creative Designer : Yves Compère
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]