Tegenwoordig is het brouwaanbod zo groot dat het voor merken moeilijk wordt om zich te onderscheiden. Toch hebben de bieren van Chimay een zeer zeldzame eigenschap: ze dragen het trappistenlabel. Een label dat onder andere getuigt van de vrijgevigheid van het merk.
Dit is dan ook het argument dat het bureau uit Namen heeft gekozen om in de nieuwe campagne naar voren te brengen. Dorst naar vrijgevigheid? Proef het zonder uitstel!
Credits:
Client: Chimay
Agency: Hungry Minds
Client contacts: Giselda Mercuri
Account Manager: Camille Deru
Chief Creative Officer: Damien Ronday
Creative Director: Jérémy Paul
Copywriter FR: Geoffrey Hanot
Copywriter NL: Robbie Cap
Digital Campaign Planner: Jerome Vandewatere – Vanille Delaite
DTP/Graphic Designers: Ilayda Yuksel – Yves Compere
Prod : Disturb Studio
Producers : Martin Gillis, Julien Fouya
Director : Louis Vielle
DOP : Charlie Severe
Editing : Charlotte Demanet
Colorgrading : François Dubois
Photographer: Louis Vielle
Audio: La Vita Studios Brussels
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]