Hungry Minds maakt van Chimay een heel speciaal bier

Crea / News

Tegenwoordig is het brouwaanbod zo groot dat het voor merken moeilijk wordt om zich te onderscheiden. Toch hebben de bieren van Chimay een zeer zeldzame eigenschap: ze dragen het trappistenlabel. Een label dat onder andere getuigt van de vrijgevigheid van het merk.

Dit is dan ook het argument dat het bureau uit Namen heeft gekozen om in de nieuwe campagne naar voren te brengen. Dorst naar vrijgevigheid? Proef het zonder uitstel!

Credits:

Client: Chimay

Agency: Hungry Minds

Client contacts: Giselda Mercuri

Account Manager: Camille Deru

Chief Creative Officer: Damien Ronday

Creative Director: Jérémy Paul

Copywriter FR: Geoffrey Hanot

Copywriter NL: Robbie Cap

Digital Campaign Planner: Jerome Vandewatere – Vanille Delaite

DTP/Graphic Designers: Ilayda Yuksel – Yves Compere

Prod : Disturb Studio

Producers : Martin Gillis, Julien Fouya

Director : Louis Vielle

DOP : Charlie Severe

Editing : Charlotte Demanet

Colorgrading : François Dubois

Photographer: Louis Vielle

Audio: La Vita Studios Brussels