Tegenwoordig is het brouwaanbod zo groot dat het voor merken moeilijk wordt om zich te onderscheiden. Toch hebben de bieren van Chimay een zeer zeldzame eigenschap: ze dragen het trappistenlabel. Een label dat onder andere getuigt van de vrijgevigheid van het merk.
Dit is dan ook het argument dat het bureau uit Namen heeft gekozen om in de nieuwe campagne naar voren te brengen. Dorst naar vrijgevigheid? Proef het zonder uitstel!
Credits:
Client: Chimay
Agency: Hungry Minds
Client contacts: Giselda Mercuri
Account Manager: Camille Deru
Chief Creative Officer: Damien Ronday
Creative Director: Jérémy Paul
Copywriter FR: Geoffrey Hanot
Copywriter NL: Robbie Cap
Digital Campaign Planner: Jerome Vandewatere – Vanille Delaite
DTP/Graphic Designers: Ilayda Yuksel – Yves Compere
Prod : Disturb Studio
Producers : Martin Gillis, Julien Fouya
Director : Louis Vielle
DOP : Charlie Severe
Editing : Charlotte Demanet
Colorgrading : François Dubois
Photographer: Louis Vielle
Audio: La Vita Studios Brussels

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]







