Hungry Minds opent ogen voor geld voor NewB

Na de succesvolle lancering van de fondsenwervingscampagne voor NewB, de nieuwe Belgische ethische en duurzame bank, produceerde Hungry Minds de campagne voor de officiële lancering van deze coöperatieve bank. Het is een campagne tegen de achtergrond van een groeiend besef van de macht van het geld in onze samenleving. 12 coöperatieve bankklanten openen de ogen van de Belgen voor de dringende noodzaak om dingen te veranderen, de dringende noodzaak om geld te veranderen.
Een geïntegreerde campagne in digitaal, radio, OOH.
https://vimeo.com/619813475
Credits
Client : NewB
Nicolas Karlshausen & Sigrid Gulix
Agency : Hungry Minds
Creative Chief Officer : Damien Ronday
Account : Pauline Thonnart
Strategic Team : Emmanuel Briard
Motion Designer : Camille Lafontaine
Designer : Ilayda Yuksel
Film Directors : Xavier Lechanteur, Frédéric Masson, Augustin Fievet
DOP : Thomas Rentier
Photographer : Olivier Bourgi
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]