Hungry Minds opent ogen voor geld voor NewB

Na de succesvolle lancering van de fondsenwervingscampagne voor NewB, de nieuwe Belgische ethische en duurzame bank, produceerde Hungry Minds de campagne voor de officiële lancering van deze coöperatieve bank. Het is een campagne tegen de achtergrond van een groeiend besef van de macht van het geld in onze samenleving. 12 coöperatieve bankklanten openen de ogen van de Belgen voor de dringende noodzaak om dingen te veranderen, de dringende noodzaak om geld te veranderen.
Een geïntegreerde campagne in digitaal, radio, OOH.
https://vimeo.com/619813475
Credits
Client : NewB
Nicolas Karlshausen & Sigrid Gulix
Agency : Hungry Minds
Creative Chief Officer : Damien Ronday
Account : Pauline Thonnart
Strategic Team : Emmanuel Briard
Motion Designer : Camille Lafontaine
Designer : Ilayda Yuksel
Film Directors : Xavier Lechanteur, Frédéric Masson, Augustin Fievet
DOP : Thomas Rentier
Photographer : Olivier Bourgi


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





