Hungry Minds opent ogen voor geld voor NewB

Crea / News

Na de succesvolle lancering van de fondsenwervingscampagne voor NewB, de nieuwe Belgische ethische en duurzame bank, produceerde Hungry Minds de campagne voor de officiële lancering van deze coöperatieve bank. Het is een campagne tegen de achtergrond van een groeiend besef van de macht van het geld in onze samenleving. 12 coöperatieve bankklanten openen de ogen van de Belgen voor de dringende noodzaak om dingen te veranderen, de dringende noodzaak om geld te veranderen.

Een geïntegreerde campagne in digitaal, radio, OOH.

https://vimeo.com/619813475

Credits

Client : NewB

Nicolas Karlshausen & Sigrid Gulix

Agency : Hungry Minds

Creative Chief Officer : Damien Ronday

Account : Pauline Thonnart

Strategic Team : Emmanuel Briard

Motion Designer : Camille Lafontaine

Designer : Ilayda Yuksel

Film Directors : Xavier Lechanteur, Frédéric Masson, Augustin Fievet

DOP : Thomas Rentier

Photographer : Olivier Bourgi