Hungry Minds verwelkomt Jérémy Paul

Jérémy Paul is bij Hungry Minds aan de slag gegaan als creative director in het team van chief creativity officer Damien Ronday. Hij startte zijn carrière zeven jaar geleden bij Your Agency (Emakina-groep). Na zijn bachelor in Advertising aan de ESA Sint-Lucas ging hij aan de slag als art director.
Hij conceptualiseerde, realiseerde en coördineerde reeds campagnes voor merken als l’Oréal, Maybelline, Essie, Peugeot, JCDecaux, Citroën, Galler en Wiko. Als concept provider zal hij centraal staan in de verschillende toekomstige uitdagingen van de klanten van het Franstalige creatief bureau.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]