Hungry Minds heeft samengewerkt met Société du Terroir de Geer (STG) voor de opbouw van het merk reBEL. reBEL, dat zijn premium aardappelen. Lokaal en biologisch, het paradepaardje van de coöperatie van Hesbigonne.
Bij de oprichting van reBEL wilde de coöperatie een assortiment biologische chips op de markt brengen. Aangezien dit marktsegment sterk in opkomst is, was het noodzakelijk om de voor de hand liggende imago van de ambachtelijke industrie te doorbreken.

Dit heeft geleid tot de creatie van vier eigenzinnige verpakkingen, die moeten zorgen voor een goede zichtbaarheid in kruidenierswinkels en biologische winkels. De gekozen visuals houden rechtstreeks verband met de Belgische roots van het merk: de mossel, de lelie, de haan en de leeuw. Het zuivere design en de kleuren moeten er dan weer voor zorgen dat de producten opvallen in de winkel. De samenwerking gaat bovendien verder nu er ook een vijfde smaak wordt gecreëerd.
Credits
Klant: Société du Terroir de Geer
Agency: Hungry Minds
Account Director: Stéphane Henry
Creative Director: Jérôme Vandewatere
Creative Designer: Fanny Ladam
Web Developer: Stanley Lambot

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]








