Hungry Minds zet licht op psychologisch geweld tussen partners

In 2019 zouden we kunnen denken dat controle, overheersing, vernedering, intimidatie,… in een koppel uitzonderlijk zijn. Nochtans is in regio Brussel één vrouw op de twee slachtoffer van dit type geweld door haar partner. Ter gelegenheid van de Internationale dag voor uitbanning van geweld op vrouwen op 25 november, heeft Equal.Brussels, in samenwerking met Staatssecretaris voor Gelijke Kansen Nawal Ben Hamou, een beroep gedaan op Hungry Minds om een sensibiliseringscampagne te maken.
Het concept? Mannen ervan bewust maken dat de uitoefening van psychologisch geweld op zijn partner haar uitdooft. Door het licht op geweld te zetten, wilt de campagne daders bewustmaken over de ernst van hun acties en hen informeren over de mogelijke oplossingen.
Het creatieve bureau ontwikkelde een video voor sociale netwerken en affiches, zichtbaar op het openbaar vervoer van de MIVB.
Credits:
Klant: Equal.Brussels
Chief Creativity Officer: Damien Ronday
Chief Operator: Philipe Therasse
Regisseur: Xavier Lechanteur
Postproductie : Augustin Fievet
Account Manager: Pauline Thonnart
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]