Heel wat mensen overwegen om het Rode Kruis als goed doel op te nemen in hun testament. Daarom organiseert Rode Kruis-Vlaanderen infosessies over legaten en de werking van hun organisatie. Hurae maakte een emotionele video om de oudste doelgroep te bedanken voor de gift van hun leven. Vincent Schroeven, creatief directeur Hurae: “Niet iedereen is met dezelfde kansen geboren en geluk kan snel omslaan. Het is een geruststelling dat het Rode Kruis er dan is om op verschillende domeinen anderen te helpen. We hopen dat we met deze video ons steentje kunnen bijdragen voor de noodzakelijke fondsenwerving. In ons testament mogen ze alvast staan.”Credits
Client: Rode Kruis-Vlaanderen: Andrea Van Roeyen, Roel Vanderauwera, Marc Van Hooreweder, Ine Tassignon
Agency: Hurae
Creatief directeur:Hannes Coudenys, Vincent Schroeven
Client director: Sam Sisk
Productie: Shana Dupres, Caviar
Copywriter: Philip Maes
Regisseur: Tom Willems
DOP: Marc Appeltans
Montage: Vincent Schroeven, Tom Willems
Muziek & sound design: Gregory Caron

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




