Husqavarna kiest wereldwijd voor Castaar

Budgets / Crea / News

Husqvarna Worldwide kiest voor Castaar uit hartje Pajottenland. Husqvarna, het merk dat al 325 jaar producten voor bos, park en tuin aan professionals levert, deed al een paar keer een beroep op het bureau, maar dan op Benelux niveau. Voor marketing algemeen, online marketing en ook voor design en zelf print.

“Maar een tijdje geleden kregen we van Husqvarna worldwide de vraag: “Zien jullie het zitten om onze catalogus voor 2021 te maken?” 180 bladzijden per versie, en dit voor een 35-tal landen. Kunnen jullie dit aan?” vertelt Christophe Dedoncker, oprichter van Castaar. “Dit betekende eigenlijk dat één persoon fulltime 3 à 4 maanden ‘vast’ zou zitten op dit project, rekening houdend dat daarnaast ook al het andere werk zou doorgaan natuurlijk. Maar we zouden Castaar niet zijn moesten we de uitdaging niet aangaan...”

Eerst heeft het bureau de masterfile op punt gezet en is het zo aan de uitwerking voor de verschillende landen gestart. Kortom veel zaken om rekening mee te houden. “Het was geen evidente opdracht, maar door samen een duidelijke planning op te stellen, goed te communiceren en op tijd terug te koppelen wanneer nodig hebben we alles op tijd kunnen afleveren. En zijn we ook tevreden dat we deze opdracht met beide handen gegrepen hebben en tot een goed einde gebracht hebben,” besluit Christophe Dedoncker.