Hyundai en FamousGrey nemen alle twijfels weg

Met de steeds veranderende wetgeving omtrent fiscaliteit en maatregelen tegen dieselauto’s zitten Belgische automobilisten met duizenden vragen. Die vragen hebben lang niet altijd te maken met de wagen an sich, maar ook vragen zoals “hoeveel kost het opladen van een elektrische wagen?”, “hoever kan ik autonoom rijden met een hybride model?” of zelfs “mag ik met een elektrische wagen in een carwash?” komen naar voor. FamousGrey en Hyundai willen op het Autosalon niet alleen wagens verkopen, maar ook de consument informeren en helpen in het maken van een doordachte keuze om zo een antwoord te bieden op al hun vragen.
Zeven antwoorden om precies te zijn. Want Hyundai is het enige merk in België dat alle 7 aandrijvingen aanbiedt: benzine, diesel, hybride, plug-in hybride, mild hybride, fuel cell volledig elektrisch. In combinatie met zijn jarenlange expertise, neemt het merk alle twijfels weg en biedt het geschikte mobiliteitsoplossingen aan voor ieder van ons. Daarvoor bedacht FamousGrey de campagne met als centrale lijn “10.000 vragen, 7 antwoorden”. Deze lijn komt terug in een tv-spot, radiospot, sociaal luik en een printadvertentie. Om de daad bij het woord te voegen, kregen de dealers ook een speciale opleiding zodat ze echt als raadsman kunnen fungeren. In deze campagne wordt ook de nieuwe baseline van Hyundai geïntroduceerd: ‘Zonder twijfel, Hyundai’. Deze duidt natuurlijk op het feit dat het merk in de toekomst alle twijfels die bij consumenten zouden hebben bij het kopen van een nieuwe wagen, wil wegnemen, te beginnen op het autosalon dit jaar.
https://soundcloud.com/famousbrussels/hyundai-bms-support2020-radio-nl-30s-191223-zonder-zondagsopening/s-ERFIm
Credits
-
Client: Hyundai Belgium
-
Client contacts: Ellen Van den Eynde, Gunther Deckers
-
Agency: FamousGrey
-
Excecutive CD: Peter Ampe
-
Creative Team: Marc Richard Vanderheyden – Diederik Jeangout – Jonathan D’Oultremont
-
Lead designer : Elke Helbig
-
Account Manager: Martine Vandenbosch, Marie Van Den Einde
-
Account Director: Jef Leysen
-
Connection Planner : Floris Adriaenssens
-
Strategy : Floris Adriaenssens
-
Production Company : FamousProductions
-
Producer : Loes Fierens, Sara De Grave
-
DTP : Franco Scaramuzzo, Anne-Sophie Tonnelier
-
Digital Project manager : Florian Hoffreumon
-
Social Media Manager : Jonas Sprengers
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]