idweaver en The Crew Communication slaan handen in elkaar

idweaver crew

Communication / News

idweaver crew

Jean Louis Dubrule, Luc de Tillesse & Nicolas Degrave

De bureaus idweaver en The Crew Communication sluiten een strategish en commercieel partnerschap en smelten hun ploegen ook fysiek samen. Het team van The Crew verhuisde half februari naar de idweaver-kantoren in Waterloo. De maatschappelijke zetel en een deel van het team blijven in Brussel-centrum.

idweaver hoort met zijn zeventigkoppige team bij de vooraanstaande spelers op de Belgische digitale communicatiemarkt. Gebruikerservaring en nieuw onlinegedrag behoren tot hun sleutelexpertise. The Crew is van alle markten thuis in geïntegreerde communicatiecampagnes voor de openbare markt en privémarkt, lokale overheden en beursgenoteerde ondernemingen. "Deze samenwerking loopt al enkele maanden en wierp zijn vruchten al af. Zo rekenen we nu Carlson Rezidor, Ageas en Auchan (Frankrijk) tot onze klanten. Andere dossiers die de beide organisaties samen zullen aanpakken, zitten nog in de finale onderhandelingsfase," zo luidt het.

Luc de Tillesse, managing director van The Crew en Jean-Louis Dubrule, co-managing director van The Crew: “Vandaag heeft 80 procent van de verzoeken van onze klanten te maken met digitale initiatieven. Wij bewaren behoedzaam het evenwicht tussen merkstrategie, communicatie en digitale integratie. Met die aanpak spelen we optimaal in op nieuwe uitdagingen.”

Nicolas Degrave, CEO idweaver, vult aan: "De aanpak van The Crew beantwoordt perfect aan onze verwachtingen. Hij berust op een gedeelde toekomstvisie voor communicatie. Die synergie is veelbelovend.”