Na een pitch koos Arenberg voor Untitled Workers Club om hen te begeleiden hun merk te versterken en een ruim en divers publiek aan te trekken. Qua programmatie en talentbegeleiding zet Arenberg al sterk in op een diverse programmatie. In een multiculturele stad als Antwerpen is dit ook noodzakelijk. Volgens recente cijfers heeft 1 op 3 mensen een migratie-achtergrond. In grootsteden zoals Antwerpen loopt dit op tot meer dan 50%. Diversiteit is een feit, maar niet iedereen van deze diverse samenleving vindt de weg naar Arenberg. Hiervoor doet de organisatie een beroep op de expertise van Untitled Workers Club om het merk ‘Arenberg’ bekend te maken bij een zo breed mogelijk publiek, hen uit te nodigen en zich welkom te laten voelen.
Bij het opstellen van het communicatieplan wordt heel het Arenberg-team en de structurele partners betrokken. Inclusief communiceren heeft een 360°-aanpak nodig en het interne team is hiervoor één van de belangrijkste schakels.
Technische fiche
Klant: Arenberg
Contactpersoon: Milan
Agency: Untitled Workers Club
D&I-specialisten: Sana Sellami & Hamza Ouamari
Project manager: Nora Lahssini
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]