Iedereen verdient een mooie kerst met Kruidvat en Suite Rouge

4schools / Crea / News

Kruidvat lanceert op 6 december samen met Suite Rouge een kerstcampagne waarin de kracht van liefde en verbondenheid centraal staan. In de nieuwe commercial volgen we Lies, haar zoontje Max en een onverwacht charmante kerstman. Max’ verlangen om zijn moeder een liefdevolle kerst te bezorgen, vormt de rode draad, waardoor het verhaal zowel ontroert als een glimlach oproept. De campagne verweeft klassieke kerstfilmmomenten met een dieper gevoel van betekenis en relevantie. Iedereen verdient immers een mooi kerst. 
 

 
“Bij Kruidvat willen we gezond, mooi en goed voelen bereikbaar maken voor iedereen. We weten dat december voor veel mensen financieel een uitdaging is, dus juist dan willen we er ook voor hen zijn. Daarom is onze kerstbelofte 'Iedereen verdient een mooie kerst'," vertelt Brenda Smith, director marketing & customer experience bij Kruidvat. “En met de doorvertaling 'Kerst verdien je terug bij Kruidvat' maken we die belofte naar voordeel tastbaar. Zo laten we zien dat de feestdagen niet alleen mooi, maar ook betaalbaar kunnen zijn. Met een verrassend assortiment aan echte Kruidvat prijsjes, maken we die belofte waar voor iedereen.”
 
Op social kanalen en in de Kruidvat app worden klanten uitgenodigd hun eigen kerstgeluk ‘terug te verdienen’, bijvoorbeeld met een game die extra voordeel oplevert en slimme bespaartips van medewerkers in de filialen. Zo worden emotie en voordeel slim verbonden, en krijgt de belofte “Kerst verdien je terug bij Kruidvat” extra lading.
 
Vanaf zaterdag 6 december is de kerstcampagne volop zichtbaar via tv, online video’s, social media, POS en de huis-aan-huisfolders.

CREDITS

 
Adverteerder: Kruidvat
Reclamebureau: Suite Rouge 
Productiehuis: Annomann
Regisseur: Jeroen Annokkee
Concept: Suite Rouge & BBDO Belgium
Offline edit: Bellamy edit studio
Online/grading: Crabsalad
Online/VFX: Ton Habraken
Geluid: Earforce
Muziek: Massive
Media: WPP Media
PR & Influencers: OONA/BAAS