Iglo en Ogilvy Social Lab gaan voor No Meat Monday

Elk jaar maken de meeste mensen een of meer goede voornemens. Maar of ze deze ook volhouden is een ander verhaal. Zes keer per week naar de fitness gaan? Laten we eerlijk zijn, dat hou je geen week vol. Maar je dieet verbeteren? Dat gaat eenvoudiger dan je denkt.
Omdat 70% van de Belgen gezonder wil eten (minder vlees en meer groenten), lanceren Iglo en Ogilvy Social.Lab samen ‘No Meat Monday’. Want minder vlees eten is niet alleen goed voor de gezondheid, maar ook voor de planeet. En soms is een kleine moeite genoeg om een verschil te maken. In feite heeft één dag per week vegetarisch eten al een positief effect. Waarom het niet eens proberen?
Ogilvy Social.Lab creëerde een social media campagne die de draak steekt met goede voornemens die we toch niet houden. Deze ondersteunt Facebook en Instagram-pagina’s die het publiek aanmoedigen om zich bij de beweging aan te sluiten.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]