In het S.M.A.K. met Culture Club en mortierbrigade

‘In the future, everyone will be world famous for 15 minutes’, zei Andy Warhol. Profetische woorden, zo blijkt. Om Culture Club, het nieuwe cultuurprogramma op Canvas te lanceren, bedacht mortierbrigade een digitaal kunstproject. Daarbij komt jouw Instagram-foto live in het prestigieuze museum S.M.A.K. te hangen, tussen diezelfde Andy Warhol en heel wat andere toppers: cultureclubinsmak.be.
In het cultuurprogramma Culture Club slaan presentatoren Bent Van Looy en Sofie Lemaire een brug tussen populaire cultuur en kunst in de meest brede zin van het woord. Dat doen ze niet alleen met een wekelijks tv-programma en een online magazine maar nu ook met deze actie. Iedereen die een Instagram-foto post met hashtag #cultureclubinsmak komt in het S.M.A.K. te hangen, onder hetzelfde dak als Andy Warhol, Francis Bacon, Luc Tuymans, Karel Appel, Jan Fabre, Wim Delvoye en heel wat andere topartiesten. (Let op: jouw Instagram-profiel moet openbaar zijn.) Op de website cultureclubinsmak.be kan je op de livestream zien hoe jouw werk verschijnt en in de galerij alle inzendingen bekijken.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]