ING België heeft de eerste maand van het jaar afgetrapt met een 4DX-spot op het grote scherm. Dankzij de nieuwe 4DX-technologie zitten bioscoopbezoekers in bewegende stoelen en ervaren ze wind-, licht- en misteffecten.
« Onze ING Lion Account-spot leende zich perfect voor de 4DX-bioscoopervaring. Ons creatief bureau Mortierbrigade heeft bovendien voor een aangepaste 4DX-spot gezorgd. De geur van de natuur, de wind, het water, de bewegingen zorgden ervoor dat het publiek niet alleen veel aandachtiger was, maar ook zichtbaar verrast, » zegt Lotte De Wael, advertising officer van ING België.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




