ING België kiest voor 4DX

ING België heeft de eerste maand van het jaar afgetrapt met een 4DX-spot op het grote scherm. Dankzij de nieuwe 4DX-technologie zitten bioscoopbezoekers in bewegende stoelen en ervaren ze wind-, licht- en misteffecten.
« Onze ING Lion Account-spot leende zich perfect voor de 4DX-bioscoopervaring. Ons creatief bureau Mortierbrigade heeft bovendien voor een aangepaste 4DX-spot gezorgd. De geur van de natuur, de wind, het water, de bewegingen zorgden ervoor dat het publiek niet alleen veel aandachtiger was, maar ook zichtbaar verrast, » zegt Lotte De Wael, advertising officer van ING België.

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



