ING België kiest voor 4DX

ING België heeft de eerste maand van het jaar afgetrapt met een 4DX-spot op het grote scherm. Dankzij de nieuwe 4DX-technologie zitten bioscoopbezoekers in bewegende stoelen en ervaren ze wind-, licht- en misteffecten.
« Onze ING Lion Account-spot leende zich perfect voor de 4DX-bioscoopervaring. Ons creatief bureau Mortierbrigade heeft bovendien voor een aangepaste 4DX-spot gezorgd. De geur van de natuur, de wind, het water, de bewegingen zorgden ervoor dat het publiek niet alleen veel aandachtiger was, maar ook zichtbaar verrast, » zegt Lotte De Wael, advertising officer van ING België.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]