ING en mortierbrigade gaan ervoor

In de lijn van de 'new beginnings'-campagne van ING in juni bedacht mortierbrigade een nieuwe spot en die kan PUB jullie niet onthouden. De campagne wil laten zien dat met de ING Lion Account online leven gemakkelijker is. De spot herneemt beelden uit de eerste spot in combinatie met een nieuwe shoot. Het aantal nieuwe rekeningen van jongeren bij ING vaart er ondertussen naar verluidt ongelooflijk goed bij...
https://www.youtube.com/watch?v=KDo7ii7I6qg&feature=youtu.be
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]