ING en mortierbrigade gaan ervoor

In de lijn van de 'new beginnings'-campagne van ING in juni bedacht mortierbrigade een nieuwe spot en die kan PUB jullie niet onthouden. De campagne wil laten zien dat met de ING Lion Account online leven gemakkelijker is. De spot herneemt beelden uit de eerste spot in combinatie met een nieuwe shoot. Het aantal nieuwe rekeningen van jongeren bij ING vaart er ondertussen naar verluidt ongelooflijk goed bij...
https://www.youtube.com/watch?v=KDo7ii7I6qg&feature=youtu.be
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]