Naar aanleiding van een strategische en creatieve pitch, heeft ING beslist samen te werken met mortierbrigade als lead agency voor de on- en offline communicatiecampagnes Private Individuals (de segmenten Mass en Personal & Private Banking). Havas Worldwide blijft verantwoordelijk voor de Business campagnes.
Philippe Wallez, managing director Retail and Private Banking: “ING bevindt zich op een strategisch keerpunt. We willen nog digitaler worden, maar ook onze klanten nog beter bijstaan met advies. De keuze voor mortierbrigade moet ons helpen om deze ambities waar te maken door samen met hen te zorgen voor een creatieve communicatie naar particuliere klanten. En dat zonder de uitstekende uitvoering en het goede begrip van de noden van business-klanten te verliezen met Havas. Best of both worlds!“
Om te komen tot een sterk merk met een coherente visie en stijl, zal de efficiënte samenwerking in het eerste trimester van 2017 van start gaan.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





