Ariane van der Veen vervoegt zich bij Interel Belgium als director digital & content strategy om de brede portefeuille klanten en het bureau zelf te ondersteunen en te vergezellen in hun digitale transformatie. Deze creatieveling, professor in content strategy (IHECS) en in methodologie van transmedia en crossmedia communicatie (Universiteit Saint-Louis en ISFSC), definieert zichzelf als “content mixologist”, omdat de vermenigvuldiging van de communicatiekanalen heel wat originaliteit en expertise vereist. van der Veen, die beschikt over een multisectoriële ervaring (Lifestyle, Financiën, Media,…) heeft projecten voor alle soorten media en formats gerealiseerd, vertrekkende van het strategisch niveau tot en met het online plaatsen van het afgewerkt product.
Baudouin Velge, managing partner Interel Belgium, verheugt zich: « De komst van Ariane verruimt ons digitaal aanbod aanzienlijk. Ze laat ons toe onze klanten nog beter te begeleiden in hun wens om op een precieze en efficiënte manier te communiceren aan de hand van de meest performante tools. Ze versterkt ons marktleiderschap. »
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]