Interel versterkt zich met Ariane van der Veen

Ariane van der Veen vervoegt zich bij Interel Belgium als director digital & content strategy om de brede portefeuille klanten en het bureau zelf te ondersteunen en te vergezellen in hun digitale transformatie. Deze creatieveling, professor in content strategy (IHECS) en in methodologie van transmedia en crossmedia communicatie (Universiteit Saint-Louis en ISFSC), definieert zichzelf als “content mixologist”, omdat de vermenigvuldiging van de communicatiekanalen heel wat originaliteit en expertise vereist. van der Veen, die beschikt over een multisectoriële ervaring (Lifestyle, Financiën, Media,…) heeft projecten voor alle soorten media en formats gerealiseerd, vertrekkende van het strategisch niveau tot en met het online plaatsen van het afgewerkt product.
Baudouin Velge, managing partner Interel Belgium, verheugt zich: « De komst van Ariane verruimt ons digitaal aanbod aanzienlijk. Ze laat ons toe onze klanten nog beter te begeleiden in hun wens om op een precieze en efficiënte manier te communiceren aan de hand van de meest performante tools. Ze versterkt ons marktleiderschap. »

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


