In de continuïteit van zijn nieuwe sociale mediastrategie die in 2017 werd opgezet, brachten Vanksen en Intermarché Didier tot leven. ‘Didier, l’expert du brasier’ is een interactieve chatbot ontwikkeld op Facebook Messenger die een nieuwe dimensie toevoegt aan de digitale strategie van het merk, door de nabijheid met zijn klanten te versterken.
In 2016 publiceerde Vanksen zijn studie « Les Chatbots : vers une démocratisation du conversationnel automatisé ? ». Twee jaar later kunnen ze Didier nu toevoegen aan de lijst met succesvolle ontwerpprojecten, dankzij een relevante en effectieve integratie binnen de marketingstrategie van Intermarché.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]