In de continuïteit van zijn nieuwe sociale mediastrategie die in 2017 werd opgezet, brachten Vanksen en Intermarché Didier tot leven. ‘Didier, l’expert du brasier’ is een interactieve chatbot ontwikkeld op Facebook Messenger die een nieuwe dimensie toevoegt aan de digitale strategie van het merk, door de nabijheid met zijn klanten te versterken.
In 2016 publiceerde Vanksen zijn studie « Les Chatbots : vers une démocratisation du conversationnel automatisé ? ». Twee jaar later kunnen ze Didier nu toevoegen aan de lijst met succesvolle ontwerpprojecten, dankzij een relevante en effectieve integratie binnen de marketingstrategie van Intermarché.
Senior Account Manager bij Epic
EPIC is looking for a passionate Senior Account Manager willing to reach new […]
Senior Strategic Influencer Marketing Expert bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Strategic Influencer Marketing Expert About Influo Influo […]
Senior Sales Manager bij Influo
INFLUO is looking for a Senior Sales Manager About Influo Influo is a […]
Manager Externe Communicatie (m/f/x) bij Actiris
De functie in het kort Actiris is op zoek naar een enthousiaste (m/f/x) […]