Intracto verduurzaamt met Astrid Leyssens

News / People / Sustainability

In het kader van de verdere uitbouw van de verschillende expertises in marketing en communicatie versterkt Intracto zich met Astrid Leyssens.

Astrid Leyssens werkte eerder als marketingverantwoordelijke bij Ecover Benelux en begeleidde diverse social enterprises, family offices, goede doelen en grotere bedrijven om hun maatschappelijke impact te bepalen, te versterken en te communiceren. Met Astrid Leyssens aan boord zet Intracto zichzelf nog meer op de kaart als strategische sparringpartner voor zijn klanten die deze inzichten graag koppelen aan praktische oplossingen. Ze zal ook binnen Intracto zelf toewerken naar meer acties rond goede doelen, goed werkgeverschap, ethiek rond data en een duurzame bedrijfsvoering.

Als jurylid van de Marketeer of the Year en boardmember bij We Forest, Blenders en impactinvesteringsclubs zoals Pymwhymic is Astrid Leyssens sterk actief op het snijvlak van sustainability, marketing, impactinvesteringen en CSR.

Ze is master in CSR en studeerde af aan de Oxford University rond impact investing. Naast praktijkervaring heeft ze dus ook theoretische kennis opgedaan die van pas komt bij aanbevelingen van bedrijven die CSR meer in de kern van hun bedrijf willen opnemen.