Adventskalenders moeten niet altijd met chocolade of kleine heddedingetjes gevuld te zijn. Bij Blended agency iO ging men dit jaar voluit voor de slimme ideeën. Het bureau nodigde klanten en partners uit om vanaf 1 december een 24-daagse reis te ondernemen vol inzichten, inspiratie en kennis op het gebied van digitale transformatie, AI, social media, marketingcampagnes, content marketing, merkstrategie en nog véél meer. Vanaf 1 december elke dag, gratis in de inbox van wie dat wilde.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]