iO bedenkt eigen adventskalender

Adventskalenders moeten niet altijd met chocolade of kleine heddedingetjes gevuld te zijn. Bij Blended agency iO ging men dit jaar voluit voor de slimme ideeën. Het bureau nodigde klanten en partners uit om vanaf 1 december een 24-daagse reis te ondernemen vol inzichten, inspiratie en kennis op het gebied van digitale transformatie, AI, social media, marketingcampagnes, content marketing, merkstrategie en nog véél meer. Vanaf 1 december elke dag, gratis in de inbox van wie dat wilde.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]