IPG Mediabrands verwelkomt vijf nieuwe rekruten en versterkt zo haar Social Service Business Unit, die voortaan 12 mensen telt. Bij die nieuwkomers is er vooreerst Gert Baudoncq, die het bureau versterkt als managing director IPG Mediabrands Social (ex-head of Social and Strategy bij JUSt. Agency) en dus aan het roer komt van deze gloednieuwe structuur, die voor de groep zowel de activiteiten van Social Strategy als die van Content en Paid Social verenigt.
Sarah Kustermans, head of Paid Social, verwelkomt twee nieuwe krachten, namelijk Sarah Delbecque (ex-Space) en Morgane Brewaeys (ex-JUSt. Agency). Het Social Strategy team wordt geleid door Joan Lambert (ex-ZenithOptimedia) en versterkt met de komst van ‘platform-experte’ Virginie Wiacek. Met de aanwerving van deze nieuwe krachten bevestigt IPG Mediabrands haar positionering als geïntegreerd agency met sterke expertisecentra.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]