IPG Mediabrands socialer dan ooit

IPG Mediabrands verwelkomt vijf nieuwe rekruten en versterkt zo haar Social Service Business Unit, die voortaan 12 mensen telt. Bij die nieuwkomers is er vooreerst Gert Baudoncq, die het bureau versterkt als managing director IPG Mediabrands Social (ex-head of Social and Strategy bij JUSt. Agency) en dus aan het roer komt van deze gloednieuwe structuur, die voor de groep zowel de activiteiten van Social Strategy als die van Content en Paid Social verenigt.
Sarah Kustermans, head of Paid Social, verwelkomt twee nieuwe krachten, namelijk Sarah Delbecque (ex-Space) en Morgane Brewaeys (ex-JUSt. Agency). Het Social Strategy team wordt geleid door Joan Lambert (ex-ZenithOptimedia) en versterkt met de komst van ‘platform-experte’ Virginie Wiacek. Met de aanwerving van deze nieuwe krachten bevestigt IPG Mediabrands haar positionering als geïntegreerd agency met sterke expertisecentra.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]