IPM versterkt programmatic team

IPM voert een herorganisatie door in zijn programmatic team. Natalia Sanchez, head of IPM ad operations, ziet haar ploeg versterken met de komst van Béatrice Bolsée en Christine Winnepenninckx. Bolsée neemt er de functie van team leader ad operations op zich, terwijl haar collega zich bij het team vervoegt als ad operations & programmatic executive. Emilien Vercruysse blijft programmatic sales executive.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]