
De Amerikaanse presidentsverkiezingen draaien op volle toeren. Donald Trump? Hillary Clinton? Of toch die verrassende Bernie Sanders? De snoepreep Twix mengt zich in de debatten. Met campagnes die de fijnproevers zélf laat kiezen om links of rechts te stemmen...
Het bekende merk van Mars (her)lanceert een campagne "Left TWIX/Right TWIX": proef... en stem, raadt Twix aan. De verpakkingen werden uiteraard aangepast. De evolutie van de stemmen zijn te volgen op de hashtags #LeftTWIX en #RightTWIX op Instagram en Twitter - en op een speciaal platform van Twix zelf. Fans kunnen ook live stemmen tijdens festivals en andere evenementen, zoals tijdens Westwood One (Music Week in Austin, Texas.
BBDO New York ontwikkelde 10 onlinevideo's om de absurde rivaliteit tussen de linkse en de rechtse Twix onder de aandacht te brengen. Maar in het najaar wordt wel de beste Twix van de Verenigde Staten bekroond!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=28&v=7ozXIhMIsqA
https://www.youtube.com/watch?v=ravZbaUeWd4

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





