De Amerikaanse presidentsverkiezingen draaien op volle toeren. Donald Trump? Hillary Clinton? Of toch die verrassende Bernie Sanders? De snoepreep Twix mengt zich in de debatten. Met campagnes die de fijnproevers zélf laat kiezen om links of rechts te stemmen...
Het bekende merk van Mars (her)lanceert een campagne "Left TWIX/Right TWIX": proef... en stem, raadt Twix aan. De verpakkingen werden uiteraard aangepast. De evolutie van de stemmen zijn te volgen op de hashtags #LeftTWIX en #RightTWIX op Instagram en Twitter - en op een speciaal platform van Twix zelf. Fans kunnen ook live stemmen tijdens festivals en andere evenementen, zoals tijdens Westwood One (Music Week in Austin, Texas.
BBDO New York ontwikkelde 10 onlinevideo's om de absurde rivaliteit tussen de linkse en de rechtse Twix onder de aandacht te brengen. Maar in het najaar wordt wel de beste Twix van de Verenigde Staten bekroond!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=28&v=7ozXIhMIsqA
https://www.youtube.com/watch?v=ravZbaUeWd4
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]