Sinds 1 september is Isabelle De Cock de nieuwe General Manager van Estée Lauder Companies. Zij volgt Franck Besnard op en rapporteert aan Antoine Gizardin, vicevoorzitter West-Europa, EMEA. Isabelle zal toetreden tot het leidinggevende team van EMEA.
De Cock begon haar carrière als Marketing Manager bij Chanel Benelux en trad in 2008 toe tot Estée Lauder Companies als Brand Manager voor het cluster La Mer/Bobbi Brown/Jo Malone Londen in de Benelux. In 2012 werd ze de Brand Manager voor MAC Benelux, waar ze MAC leidde tot marktleider in make-up. In 2015 werd De Cock Brand Manager voor MAC en Jo Malone Londen in het Midden-Oosten, waar ze heeft bijgedragen aan het vooruithelpen van de merken tijdens een periode van verandering, door het ontwikkelen van lokaal relevante product- en marketingprogramma's, het bereiken digitale leiderschap, verbetering van de klantervaring en verdere uitbreiding van het distributienetwerk.
In haar nieuwe rol zal De Cock toezicht houden op alle merken en functies in België, Luxemburg en Nederland. Ze zal verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling en uitvoering van de strategie van het Benelux-filiaal. Haar taak bestaat erin de doelstellingen voor bedrijfs- en merkverkoop te realiseren en de winst te vergroten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]