Jasna Rok bezoekt J-Argonauts


Jasna Rok, Photo Ellie Van den Brande and Cédric Bloem
Dit jaar organiseren de J-Argonauts drie ondernemerskampen rond mode in Antwerpen. Ze willen hierbij jongeren de kans geven om op een creatieve en ontspannen manier ook de eerste knepen van creatief ondernemerschap aan te leren. Zo krijgen de jongeren een workshop in digitale marketing en ondersteunt Unizo hen bij het maken van hun Business Model Canvas. Unizo is een van de partners van het Ondernemerskamp, samen met Technopolis, Veritas en De Kringwinkel Antwerpen.
Onder begeleiding van Anita Evenepoel, docente aan de Modeacademie, gaan ze gerecycleerde materialen en stoffen van Dries van Noten bewerken. Aan het einde van de week hebben de jongeren hun eerste collectie en het bijhorende businessplan klaar om deze collectie actief te verkopen in de Veritas mobiele atelier. Dit maakt het J-Argonauts Ondernemerskamp Mode anders dan het zoveelste fashionkamp. De jongeren zullen een wereld van innovatie, ondernemerschap en creatviteit betreden. Dit vindt zijn hoogtepunt in het bezoek van Jasna Rok aan het ondernemerskamp. Zij reist de wereld rond om bedrijven warm te maken voor fashion tech en werkt samen met Nokia Labs, Leap Motion en gezondheidsfuturoloog Koen Kas.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]