JCDecaux België, geëngageerd speler in het publieke domein met diensten ten behoeve van de burgers, plaatst kunst in het hart van het Brusselse dagelijks leven, de vele pendelaars, toeristen en bezoekers van onze hoofdstad.
Vanaf 9 mei zullen reproducties van schilderijen, foto’s en kunstwerken worden geafficheerd in de Brusselse metro en in de straten van de hoofdstad. Dit initiatief, in samenwerking met de Brusselse musea, maakt het voor JCDecaux mogelijk om opnieuw de relevantie van “outdoor” communicatie aan te tonen. De kunstwerken die vaak door Belgische kunstenaars werden gerealiseerd, zullen te zien zijn op het uitgebreide aanbod communicatie-dragers van JCDecaux. Zo transformeren ze “outdoor” in “artdoor” en maakt JCDecaux kunst toegankelijk voor iedereen.
Enkele voorbeelden zijn “Le thé au jardin” van Théo Van Rysselberghe (1903) van de collectie van het Museum van Elsene, “Het rijk der lichten” van René Magritte (1954) van de collectie van Koninklijke Musea voor Schone kunsten van België en Standbeeld van de beschaving Chimù van Koninklijke Musea voor Kunst en Geschiedenis.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]