JCDecaux België, geëngageerd speler in het publieke domein met diensten ten behoeve van de burgers, plaatst kunst in het hart van het Brusselse dagelijks leven, de vele pendelaars, toeristen en bezoekers van onze hoofdstad.
Vanaf 9 mei zullen reproducties van schilderijen, foto’s en kunstwerken worden geafficheerd in de Brusselse metro en in de straten van de hoofdstad. Dit initiatief, in samenwerking met de Brusselse musea, maakt het voor JCDecaux mogelijk om opnieuw de relevantie van “outdoor” communicatie aan te tonen. De kunstwerken die vaak door Belgische kunstenaars werden gerealiseerd, zullen te zien zijn op het uitgebreide aanbod communicatie-dragers van JCDecaux. Zo transformeren ze “outdoor” in “artdoor” en maakt JCDecaux kunst toegankelijk voor iedereen.
Enkele voorbeelden zijn “Le thé au jardin” van Théo Van Rysselberghe (1903) van de collectie van het Museum van Elsene, “Het rijk der lichten” van René Magritte (1954) van de collectie van Koninklijke Musea voor Schone kunsten van België en Standbeeld van de beschaving Chimù van Koninklijke Musea voor Kunst en Geschiedenis.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]