JCDecaux geeft Louiza groot LED-scherm

Het Brusselse station Louiza, goed voor wekelijks meer dan 200.000 passanten, is nu uitgerust met een indrukwekkend LED-scherm dat vanaf beide zijden van de perrons zichtbaar is. Dit panoramische scherm zendt traditionele inhoud uit in 16/9-formaat. Voor de creatievelingen is het mogelijk om 3D-effecten toe te passen op het scherm, geeft JCDecaux nog mee. Voor een totale onderdompeling in het universum van het merk is het ook mogelijk om het LED-scherm in 100% SOT te gebruiken en de stationswand gedeeltelijk of volledig te bekleden.
Zalando was de eerste adverteerder die het perron gedeeltelijk bekleed heeft met een opvallnd fresco om zijn verschillende DOOH-spots op het gigantische scherm te versterken.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]