JCDecaux geeft Pickx+ extra exposure

Crea / Media / News

Proximus versterkte onlangs de bekendheid van Pickx+ dankzij JCDecaux. De telecomoperator zette deze nieuwe exclusieve zender in de kijker dankzij een gloednieuwe out-of-home display die bestaat uit twee volledig ingepakte brand zones op het Louizaplein (Brussel) en de Avroylaan (Luik). Dit is een unieke personalisatie van de bushokjes die de aandacht van vele voorbijgangers aantrekt. Deze originele communicatieactie bestond uit het presenteren van de nieuwe entertainmentprogramma van de zender Pickx+, zoals "The Late Show with James Corden" en "The Handmaid's Tale" en dit gedurende één week. Dit is de kers op de taart van deze imagocampagne rond de boodschap "altijd je sterkste emoties op je nieuwe, exclusieve tv-zender". Deze twee brand zones, elk langs een drukke weg, zullen zowel voorbijgangers, fietsers als automobilisten bereiken. Ze bieden een onovertroffen zichtbaarheid door de merken op groot formaat in de kijker te zetten. Jim Casteele, chief consumer market officer bij Proximus, zegt: "Dankzij de unieke identiteit van Pickx+ bieden wij onze kijkers de mogelijkheid om te genieten van de beste premium inhoud in al hun interessegebieden, tegen een zeer competitieve prijs. Voor deze lancering hebben wij, in samenwerking met SILK, in Brussel en Luik bushokjes in een creatief OOH jasje gestoken en zo een grote zichtbaarheid bereikt. De bushokjes tonen een deel van de exclusieve inhoud die beschikbaar is op Pickx+ op een zeer premium manier.”

INNOVATE - PROXIMUS

Deze campagne is het resultaat van een samenwerking tussen Proximus, Kinetic, Maxus, SILK en JCDecaux.

INNOVATE - PROXIMUS