Ook OOH steunt Consortium 12-12 en roept op on donaties te doen ter ondersteuning van de vele slachtoffers van de aardbeving die op 6 februari plaatsvond in Turkije en Syrië. Op de digitale schermen van JCDecaux in de 19 Brusselse gemeenten loopt sinds vandaag een animatie hierover. De campagne is van 14 februari tot 20 februari 2023 zichtbaar op 275 digitale schermen in het hele Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]