JCDecaux steunt Consortium 12-12

Ook OOH steunt Consortium 12-12 en roept op on donaties te doen ter ondersteuning van de vele slachtoffers van de aardbeving die op 6 februari plaatsvond in Turkije en Syrië. Op de digitale schermen van JCDecaux in de 19 Brusselse gemeenten loopt sinds vandaag een animatie hierover. De campagne is van 14 februari tot 20 februari 2023 zichtbaar op 275 digitale schermen in het hele Brussels Hoofdstedelijk Gewest.


CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]






