JCDecaux SA publiceerde gisteren zijn omzet van het eerste kwartaal van 2016. De belangrijkste vastleggingen? De aangepaste omzet eerste kwartaal 2016 steeg met 15,3% tot 748,5 miljoen euro. De aangepaste organische omzet van het 1ste kwartaal 2016 steeg met 10,5% en de verwachte groei van de aangepaste organische omzet van het 2de kwartaal 2016 is om en bij de 3%.
In het 1ste kwartaal 2016 is de aangepaste omzet van de Groep met dus met 15,3% gestegen tot 748,5 miljoen euro, in vergelijking met 649,0 miljoen euro in het 1ste kwartaal 2015. Als we de positieve impact van de schommeling van de wisselkoersen en de positieve impact van de perimeterwijzigingen uitsluiten, stijgt de aangepaste omzet met 10.5%. En de organische aangepaste reclameomzet, exclusief inkomsten uit verkoop en verhuring van materiaal en onderhoudscontracten, is in het 1ste kwartaal 2016 toegenomen met 10.9%.
Aangepaste omzet 1ste kwartaal 2016 | 2016 (m€) | 2015 (m€) | Gepubliceerde groei | Organische groei(1) |
Stadsmeubilair | 333,4 | 291,3 | +14,5% | +9,7% |
Transport | 312,0 | 268,9 | +16,0% | +12,9% |
Billboard | 103,1 | 88,8 | +16,1% | +5,9% |
Totaal | 748,5 | 649,0 | +15,3% | +10,5% |
- Identieke perimeter en constante wisselkoersen
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]