JCDecaux verwent voetbalfans in Franse luchthavens

Media / News

Euro 2016 aeroport de paris

JCDecaux Airport Paris, Coca-Cola, Turkish Airlines en Kia hebben in de Parijse luchthavens de omgeving speciaal aan de voetbalfans onder ons aangepast ter gelegenheid van het EK. Zo hoeven die 'hun' topvoetbal nooit te missen.

Coca-Cola ontvangt de passagiers vanaf hun aankomst in een feestelijke ambiance dankzij een ambient campagne. Meer dan 350m² beelden en foto's van supporters toveren de luchthavens van Paris Orly en Paris CDG om in een ware feestlocatie. De voetbalwedstrijden worden in alle terminals live uitgezonden op 260 schermen die aangekleed werden met de kleuren van Coca-Cola. Elf zogenaamde Corner Sports wijden zich helemaal aan de voetbalfans. Tot slot belooft Coke in Store in Orly het publiek een unieke merkenervaring.

Turkish Airlines heeft een ambient aankleding over 360° ontplooid in het hard van het Atrium van terminal CDG 1. Het begeleidt de voetbalkijkers tijdens hun reis met een analoge én digitale communicatiecampagne in de luchthavens van alle belangrijkste Franse EK-gaststeden: Bordeaux, Lyon, Nice, Marseilles, Parijs en Toulouse.

KIA speelt de nieuwe centrale hal van Orly West volop uit. Die opende slechts enkele dagen voor de start van het EK haar deuren. Met haar buitengewone evenementen bewijst JCDecaux Parijs eens te meer haar potentieel om merken tijdens belangrijke sportieve evenementen te ondersteunen met krachtige interacties, aangepast aan de consumenten en hun wensen.

Euro 2016 aeroport de paris 2