Ter gelegenheid van de Internationale Dag tegen Homo-, Lesbo-, Bi-, Trans- en Interseksefobie (IDAHOBIT) op 17 mei slaan JCDecaux, VO Colours, Them Studio en KET Magazine de handen in elkaar voor een krachtige DOOH-campagne. De campagne belicht boodschappen van liefde en wil zo de voltallige LGBTQIA+-gemeenschap een hart onder de riem steken.
De campagne brengt een positieve boodschap over en viert de schoonheid van diversiteit, ongeacht leeftijd, geslacht of seksuele geaardheid. De campagne loopt van 17 mei, de Internationale Dag tegen Homofobie tot 21 mei, de dag na de Brussels Pride.
JCDecaux erkent het belang van zichtbaarheid en ondersteuning van de LGBTQIA+-gemeenschap in het algemeen, maar vooral tijdens Brussels Pride. “Ons netwerk van digitale schermen is hét ideale medium om het publiek te bereiken met deze impactvolle boodschappen,” klinkt het. De campagne loopt dus inderdaad via de digitale schermen van JCDecaux in Brussel.
De campagne werd bedacht door VO Colours, de nieuwe dienst van VO Citizen die inclusiviteit in communicatie wil bevorderen met focus op het LGBTQIA+-publiek, in samenwerking met KET Magazine, het Brusselse queer magazine, en THEM Studio, het in Brussel gevestigde social media first creative agency dat gespecialiseerd is in inclusieve creatieve campagnes.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]