Wanneer creatieve geesten zich laten gaan op OOH, is het resultaat indrukwekkend. Voor de campagne van de film Twisters heeft JCDecaux "een onvergetelijke ervaring gecreëerd door de traditionele reclamecodes te doorbreken." Dankzij een nauwe samenwerking tussen Warner Bros. Entertainment, Omnicom Media Group Belgium, Billups en het creative solutions-team van JCDecaux België, werd een “upside down” bord bedacht en uitgevoerd, waardoor het leek alsof het door een storm uit de grond was gerukt.
Die disruptieve campagne moest de aandacht trekken en de impact van de OOH-campagne voor Twisters, de langverwachte reboot van de klassieker uit 1996, versterken. Met zijn visuals neemt Twisters de kijkers mee naar het hart van Tornado Alley in Oklahoma, waar avontuur en gevaar samensmelten in een ongeëvenaarde visuele storm.
Credits:
Warner Bros. Entertainment: Justine Dries - Charlotte Grisay
billups: Christophe Nolf
Omnicom Media Group Belgium: Rachel Mandelblat
JCDecaux: Vincent Delvaux - Romain De Moor
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]