JCDecaux zet OOH-campagne voor Twisters op zijn kop

Wanneer creatieve geesten zich laten gaan op OOH, is het resultaat indrukwekkend. Voor de campagne van de film Twisters heeft JCDecaux "een onvergetelijke ervaring gecreëerd door de traditionele reclamecodes te doorbreken." Dankzij een nauwe samenwerking tussen Warner Bros. Entertainment, Omnicom Media Group Belgium, Billups en het creative solutions-team van JCDecaux België, werd een “upside down” bord bedacht en uitgevoerd, waardoor het leek alsof het door een storm uit de grond was gerukt.
Die disruptieve campagne moest de aandacht trekken en de impact van de OOH-campagne voor Twisters, de langverwachte reboot van de klassieker uit 1996, versterken. Met zijn visuals neemt Twisters de kijkers mee naar het hart van Tornado Alley in Oklahoma, waar avontuur en gevaar samensmelten in een ongeëvenaarde visuele storm.
Credits:
Warner Bros. Entertainment: Justine Dries - Charlotte Grisay
billups: Christophe Nolf
Omnicom Media Group Belgium: Rachel Mandelblat
JCDecaux: Vincent Delvaux - Romain De Moor
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]