Jean-Benoît Schrans: van water naar petroleum

 Jean-Benoît Schrans (voorheen bij EFBW, Procter & Gamble en Spadel) is klaar voor een nieuw professioneel leven. Op 9 april wordt hij public affairs & communication manager bij de Belgische Petroleum Federatie (BPF). De Belgische Petroleum Federatie is de officiële woordvoerder van de voornaamste petroleummaatschappijen die actief zijn in raffinage, in marketing & distributie en in opslag in België. Zij neemt die taak op zich tegenover de overheid, de verenigingen en de bevolking, voor de onderwerpen van algemeen belang voor de sector.
Jean-Benoît Schrans (voorheen bij EFBW, Procter & Gamble en Spadel) is klaar voor een nieuw professioneel leven. Op 9 april wordt hij public affairs & communication manager bij de Belgische Petroleum Federatie (BPF). De Belgische Petroleum Federatie is de officiële woordvoerder van de voornaamste petroleummaatschappijen die actief zijn in raffinage, in marketing & distributie en in opslag in België. Zij neemt die taak op zich tegenover de overheid, de verenigingen en de bevolking, voor de onderwerpen van algemeen belang voor de sector.
 - CONTENT CREATOR - THE CREW- About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […] 
 - Strategic Director - Wavemakers- Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […] 
 - Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)- APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […] 
 - Corporate PR Account Manager Walkie Talkie- WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […] 


