Jean-Benoît Schrans (voorheen bij EFBW, Procter & Gamble en Spadel) is klaar voor een nieuw professioneel leven. Op 9 april wordt hij public affairs & communication manager bij de Belgische Petroleum Federatie (BPF). De Belgische Petroleum Federatie is de officiële woordvoerder van de voornaamste petroleummaatschappijen die actief zijn in raffinage, in marketing & distributie en in opslag in België. Zij neemt die taak op zich tegenover de overheid, de verenigingen en de bevolking, voor de onderwerpen van algemeen belang voor de sector.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]