Jeep lanceerde zopas zijn nieuwe Grand Cherokee L in het Midden-Oosten. De autofabrikant deed dat, samen met Auditoire en zijn eigen team binnen Stellantis, met een fysiek evenement op negen verschillende locaties. Jeep maakte ook een virtueel platform waarop mensen de nieuwe Grand Cherokee L kunnen ontdekken aan de hand van een spelletje. Het Belgische Cousteau Studio, een onderdeel van Caviar dat gespecialiseerd is in nieuwe technologieën zoals VR, AR en 360 video, bedacht het creatieve concept.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








