Jones Knowles Richie geeft Heinz moderne make-over

Ter ere van zijn 150ste verjaardag kreeg Heinz een make-over. Het sauzenmerk legde zijn rebranding naar goede gewoonte in handen van Jones Knowles Ritchie (JKR). Met de onthulling van een reeks bekroonde projecten bewijst het duo opnieuw dat hun vele jaren samenwerken zijn vruchten heeft afgeworpen.
Zowel de visuele identiteit als het logo en de verpakking werden herzien voor een nog harmonieuzere look en merkbeleving. De rebranding dient als ankerpunt voor het iconische merk en brengt zijn ruime aanbod, met meer dan 20 productcategorieën, op coherente wijze samen.
Het nieuwe design deed begin 2020 zijn intrede in de winkelrekken en heeft volgens het merk geleid tot een gemiddelde stijging van 11% in het jaarlijkse verkoopvolume. Door elk product zijn eigen persoonlijkheidskenmerken te geven, evenals een geharmoniseerde uitstraling over alle touchpoints heen, werden zowel de architectuur van het merk als de onderliggende creatieve principes gemoderniseerd.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]