We zien het. Dat is zeker. Nooit eerder voelden we ons zo dicht elkaar door op een « sociale afstand » te moeten blijven van onze geliefden, onze buren, de plaatselijke kruidenier... Het hele land voelt zich verbonden, juicht de helden van het moment toe en geeft blijk van solidariteit.
Ja, dingen veranderen, en dat geldt ook voor de retailsector. We hebben allemaal onze levensstijl en onze manier van consumeren aangepast. We gaan iets meer naar lokale winkels en buurtwinkels. We geven er de voorkeur aan om kleinere winkels en kleine zelfstandigen te ondersteunen. Eigenlijk willen we hen helpen het hoofd boven water te houden.
Of liever gezegd: dingen versterken. We zoeken naar meer transparantie, zowel op menselijk vlak als op het vlak van de kwaliteit van de producten die we consumeren. We komen dichterbij de kleine producenten, we consumeren liever dan ooit Belgisch, en nog beter, lokaal.
En ja, ook in onze sector gaan er dingen veranderen. Ieder van ons neemt zijn of haar verantwoordelijkheid op en wil meer betekenis geven aan zijn of haar daden. « Hoe kunnen we ervoor zorgen dat elk van onze acties een positief effect heeft op de mens, het milieu en de maatschappij? »
En zo bekijken we de toekomst bij Carré Associates, met een gloednieuw project dat binnenkort het daglicht zal zien...
Julie Vandenbrande partner bij Carré Associates
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]