Julius Minaar leidt IPG Mediabrands Benelux

Na zes maanden heeft Diederik Breijer een opvolger voor de job van CEO van IPG Mediabrands Benelux. Julius Minnaar (voormalig CEO Dentsu Aegis Network Nederland en voorzitter Dentsu Aegis Belgium) zal hem per 1 april 2020 opvolgen.
De komst van de nieuwe CEO moet de samenwerking tussen de twee landen snog timuleren, waardoor de regio de kritische massa krijgt om de inzet van nieuwe data, adtech, martech, creative en consultingoplossingen voor de klanten van de groep te bevorderen. "Julius stond in 2008 meer dan 3 jaar aan het hoofd van UM in Nederland en kent het bedrijf. Hij zal snel weer zijn sporen vinden. Zijn toegenomen ervaring in het beheer en de consolidatie van diensten en skills zal ons helpen om sneller vooruit te komen op de onderwerpen die ons en onze klanten bezighouden. Ik kijk ernaar uit om hem te leren kennen," licht Sylvie Irzi (CEO IPG Mediabrands Belgium)toe.
Aan de Belgische organisatie verandert niets, maar de samenwerking kan het uitwerken van ambitieuze projecten versnellen, met daarbij ook de lancering van de nieuwe Kinesso (na de overname van Acxiom door IPG). Kinesso is een marketing intelligence engine die naadloos en transparant werkt, van planning tot geavanceerde activering voor alle soorten doelgroepen, platforms, data en bedrijfsdoelstellingen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]