Jump kleurt geel voor Tour en Eddy

U kunt er in Brussel niet meer omheen dat de ‘Grand Départ’ dit weekend in onze hoofdstad zal plaatsvinden. De stad kleurt geel en de sportievelingen komen de route stilaan al eens verkennen - en wie in de communicatiesector werkt neemt vooraf natuurlijk het nieuwe PUB Magazine door, dat in het teken staat van de fiets. Ook Jump, de elektrische deelfietsenservice van Uber, maakt zich op voor deze speciale gelegenheid. Om de fiets in Brussel deze week extra in de kijker te zetten en om de vijf overwinningen van Eddy Merckx in de Tour te vieren, kunt u de komende dagen geen rode maar gele JUMP-fietsen spotten in de stad. In het straatbeeld staan er namelijk vijf gele JUMP-fietsen: elke fiets is uniek met een jaartal waarin Eddy de Tour heeft gewonnen.
Voorbijgangers die een foto van de gele JUMP-fiets delen via een story op Instagram met #yellowJUMP en @uber_bxl tussen 2 en 7 juli, kunnen een maand gratis JUMP-ritten winnen.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]