We're all red inside. Met die slogan trapte Jupiler, het officiële bier van de Rode Duivels, het nakende EK Voetbal af. Dat deed Jupiler in samenwerking met de Voetbalbond (KBVB)op donderdag 8 april vanuit het Koning Boudewijnstadion in Brussel. Jupiler, dat al langer dan 30 jaar met de KBVB samenwerkt, stelde er enkele creatieve acties voor het EK voor. De bedoeling? Alle Belgen betrekken bij de campagne van de Rode Duivels. Jupiler wil meer dan 90% van het publiek bereiken, via print- en TV-campagnes, via activities in winkels en (hopelijk) cafés, via sociale netwerken et cetera. Voor deze campagne wordt opnieuw samengewerkt met BBDO Belgium.
Jupiler zal zich niet beperken tot communicatie alleen, maar zal ook het bier zelf in de strijd gooien. Het merk Jupiler wordt niet vervangen door de tijdelijke naam Belgium, zoals in 2018 gebeurde. Wel krijgen alle flesjes een etiket met de melding We're all red inside. En dat is letterlijk te nemen: dit nieuwe (tijdelijke) bier is... rood! Er is weliswaar geen smaakverschil, zo meldt Jupiler. Vanaf 1 mei ligt dat rode bier in de winkels (en in de cafés, als die op dat moment open zijn). Daarnaast is er uiteraard allerhande merchandisingmateriaal. De alcoholvrije pils van Jupiler krijgt géén rode kleur, maar zal wel mee worden opgenomen in de algemene campagne van Jupiler voor het EK Voetbal.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]